välkommen tillbaka

hejsan alla par och singlar, idag börjar min nya blogg, och idag välkommnar jag också men ärkefiende herr ågren som hade rest bort ett par veckor, nu är det så här kära kamrater att denna bloggen kommer förmodligen inte handla om viktiga saker, den kommer handla om mig och mitt meningslösa liv, en aning paint bilder kan jag också tänka mig, kanske till och med någon dikt då och då, ska försöka ändra på designen så ofta jag hinner också, css är trots allt min stora anledning till att ens ha blogg!
vill också hälsa min kära flickvän att vi kommer ordna detta, man kan inte kasta bort nästan 7 månader och inte försöka laga förhållandet innan. måste finnas en annan utväg♥

ha en så trevlig dag och glöm inte kolla in ofta, förhoppningsvis blir ni inte besvikna(inget jag kan lova)

Kommentarer :O

vaadå?!:

Namn/Nick etc:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser det<3)

URL/din skitblogg här:

ojoj nu ska det skrivas :O

Trackback
RSS 2.0