sova ensam? :c

jag vill inte sova ensam mera:c jag vill ligga brevid frida och hålla om henne.. känna mig trygg igen, jo jag vet jag är en mesig korv som känner så men det är sant! och det är inget jag försöker undanhålla. det är inte lätt att vara kär och sakna den man älskar när man vet att det tar mig 50 minuter så är jag vid hennes dörröppning men att jag inte får åka och träffa henne, det är det som känns otroligt jobbigt. jag är mer självständig än innan jag får inte ångest när frida inte svarar, visst jag kan bli orolig om hon inte hört av sig på en dag men inte som jag sitter och tror att hon är med någon annan kille bara för att hon inte svarar, jäg måste inte sms hela tiden, shit jag var rätt patetisk innan när jag tänker efter dock hade det mycket med saker innan och frida är den jag alltid till 100% litar på och kan snacka med om vad som helst... hon är ju min GF♥

okej förlåt detta inlägget skulle inte bara handla om frida och hur cp jag e...

jag har en massa planer som jag funderar att genomföra, alla går inte imed att dom krockar med varandra.. t.ex byta frisyr. jag jobbar envist med att plugga till körkortet(NOT) måste börja läsa böckerna och gå och göra tester på bilskolan. jag ska också försöka få MVG i Databashantering vilket jag inte heller har börjat med(ska göra extra uppgifter och sånt)
nått mer... hmm... JO jag har skrivit en mall för mitt CV som jag måste be någon som är duktig på sånt att rätta för att börja spara till att kunna flytta hemifrån och köpa bil. en jävla massa saker jag planerar inom det närmaste 12 månaderna eller kanske inte med vissa saker måste jag göra så fort som möjligt t.ex skolan och körkortet.

nu ska jag lägga mig i sängen eller soffan och försöka sova.. kommer nog inte gå till en början men man får ligga kvar och låta hjärnan bearbeta dagen och sedan somna. Ha det så underbart fuckers!



Kommentarer :O

vaadå?!:

Namn/Nick etc:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser det<3)

URL/din skitblogg här:

ojoj nu ska det skrivas :O

Trackback
RSS 2.0