SEGT

det är så kul med skola.. jag orkar fan inte mer försover mig ändå bara hela tiden. det jag känner att jag vill göra nu är att träffa min tjej saknar henne inte sovit brevid henne på 2 veckor snart :( träffades lite snabbt under förra fredagen men det var kanske inte det roligaste jag gjort, så nu ska vi inte träffas tills nästa vecka, och hon ska på hejdå kalas till sin vän, och min tjejs ex kanske kommer dit men jag får bara lita på henne att hon gör något dumt(tror inte att hon skulle det), vet inte alls om han kommer eller inte, men jag hoppas nästan att han inte kommer dit...SORRY :(

nu ska jag sitta på min el lektion och fundera på hur elektroniska strömbrytare fungerar :(  och sen hag jag gympa och efter det ska jag på bup möte :( SÅ TRÅKIG DAG, imon tror jag per och dom ska på lan hos en kille jag inte känner typ så jag får kolla runt bland mina andra kompisar och se vad dom ska göra.

Kommentarer :O

vaadå?!:

Namn/Nick etc:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser det<3)

URL/din skitblogg här:

ojoj nu ska det skrivas :O

Trackback
RSS 2.0